Obavijest za sve učenike Doma
Sukladno uputama resornog Ministarstva i preporukama HZJZ, obavještavamo učenike da će useljavanje u Dom biti provedeno na sljedeći način:
*NOVOUPISANI UČENICI u Dom useljavaju po sljedećem rasporedu:
- Prva grupa novoupisanih učenika od 12:00 do 14:00 sati (učenice)
- Druga grupa novoupisanih učenika od 14:00 do 16:00 sati (učenici)
Roditeljski sastanak s ravnateljicom za roditelje prve grupe (učenice) u 13:30 sati, za drugu grupu (učenici) u 15:30 sati (navedeni termini roditeljskih sastanaka odnose se samo na roditelje novoupisanih učenika).
Napomena: ukoliko novoupisani učenik/ca ima starijeg brata/sestru upisanog u Dom, učenici zajedno useljavaju u vrijeme predviđeno za dolazak novoupisanih učenika/ca.
*STARIJI UČENICI useljavaju u Dom od 16:00 do 20:00 sati, prema unaprijed utvrđenom rasporedu koji se nalazi u tekstu obavijesti ( čitati u nastavku ), podijeljeni u grupe.
- Od 16:00 sati do 17:00 sati useljavaju učenici 2. i 4. razreda Medicinske škole.
- Od 17:00 sati do 18:00 sati useljavaju učenici 3. i 5. razreda Medicinske škole.
- Od 18:00 sati do 19:00 sati useljavaju svi učenici Ekonomske i birotehničke škole, Gimnazije, Glazbene škole, Komercijalne i trgovačke škole, Obrtničke škole.
- Od 19:00 do 20:00 sati useljavaju svi učenici Tehničke škole, Turističko-ugostiteljske i prehrambene škole.
Napomena: u slučaju da učenici viših razreda nisu u mogućnosti u Dom doći u nedjelju prema rasporedu, mogu useliti u toku tjedna bez prethodne najave.
– U šk. god. 2020./2021. svi učenici imati će isključivo domsku posteljinu (iznimka su učenici koji iz zdravstvenih razloga trebaju koristiti jastuk ili nadmadrac; uz odgovarajuću liječničku dokumentaciju).
– Svi učenici, obavezni su sa sobom ponijeti:
- papuče ili prikladnu obuću za unutarnji prostor Doma,
- potrepštine za osobnu higijenu (sapun za ruke, gel za tuširanje, šampon, dezodorans, četkica, pasta za zube),
- toplomjer,
- medicinsku masku,
- zdravstvenu iskaznicu učenika – obvezno,
- osobnu iskaznicu učenika – obvezno,
- primjerak odreska uplate za smještaj za mjesec rujan 2020. (dokaz o plaćenom računu za 9.mj)
- Novoupisani učenici moraju donijeti dvije fotografije ( veličina kao za osobnu iskaznicu ).
– Savjetuje se da se količina odjeće, obuće i osobnih stvari prilagodi dnevnim potrebama (ne previše) u skladu s godišnjim dobom.
– Prilikom useljavanja u Dom preporuka je da jedan roditelj/skrbnik bude pratnja te da se poštuju epidemiološke mjere (obavezno korištenje medicinske maske u unutarnjem prostoru Doma, dezinfekcija ruku prilikom ulaska u Dom).
– Napomena: u ovoj šk. god. raspored učenika po sobama biti će prema školi i razredu koju učenici pohađaju, u skladu s uputama HZJZ i resornog Ministarstva.
– Od 7.9.2020.g. ( početak nastavnog dijela školske godine ) do daljnjega su zabranjeni svi posjeti u Dom, osim nužnih posjeta u svrhu zaštite zdravlja, sigurnosti i obrazovanja.